Ajutor la licență

Am început de prin anul III de facultate (acum sunt în anul V) să mă rog Maicii Domnului, de fiecare dată când îmi aduceam aminte, scurt, sincer și la obiect, să mă ajute cu licența. Nu știam ce trebuie să fac, nu știam ce aș putea să scriu, cu ce să încep, de unde.

Însă, în vara anului trecut m-au contactat foștii mei profesori de matematică din anul I, ca să fac un plan de business pentru firma pe care voiau să o deschidă. M-am bucurat nespus de mult. Pe lângă faptul că Maica Domnului m-a ajutat cu alegerea temei de licență, mi-a mai și trimis o persoană care să mă ajute pe tot parcursul lucrării.

În scurt timp, am ajuns să termin în mare lucrarea și trebuia să o prezint profesorilor de matematică. Problema era că lor nu le plac lucrările în Word și atunci am decis să scriu proiectul în LaTex. Cum nu știam să-l folosesc, iar atunci când am încercat să scriu câteva linii de cod îmi apăreau tot felul de erori, am renunțat foarte repede la gândul ăsta, dar totuși eram neîmpăcată.

Pe de altă parte, îmi mai lipseau niște lucruri și aveam foarte puțin timp la dispoziție să le pregătesc, așa că am început să mă rog Sfântului Efrem să mă ajute. Eram stresată pentru că nu voiam să scriu lucrarea în Word, dar nici LaTex nu știam.

Din senin am dat peste un program care are același rezultat ca și LaTex-ul, doar că e mult mai simplu de utilizat, Lyx. Sfântul Efrem cel Nou m-a ajutat nespus de mult, putând astfel să termin ce aveam de pregătit pentru ședință și să scriu totul în Lyx.

Totuși, ca să pot termina ce aveam de pregătit pentru reuniune, am stat mai multe nopți la rând. Aveam reuniunea într-o joi la 17:00, și chiar și atunci, ca să pot termina la timp m-am culcat la 8 dimineața, dar încă îmi mai lipseau niște lucruri. Am zis că e mai bine să dorm puțin, să mă odihnesc și să mă trezesc iar la ora 13:00. Eram convinsă că nu o să mă pot trezi, nu numai din cauză că nu pot să mă trezesc ușor, dar și din cauza oboselii acumulate.

Și m-am rugat din nou Sfântului, să aibă el grijă să mă trezească, și s-a milostivit și mi-a ascultat rugăciunea. M-am trezit pe la 12:45, simțind lângă pat un înger îmbrăcat în lumină. Eu cred că a fost chiar Sfântul Efrem. Am simțit o mare bucurie, deoarece am citit că Sfântul Efrem se arată oamenilor în vise și în vedenii, dar știind că sunt foarte nevrednică de o astfel de minune, eram tare mâhnită și îmi doream și eu să-l văd sau să-i simt prezența.

Eram foarte fericită că și-a arătat marea dragoste și către mine. Am vrut să povestesc întâmplarea asta, nu pentru mărirea mea, ci pentru a arăta că Sfântul Efrem cel Nou ajută grabnic chiar și pe cei mai păcătoși.

Țin să menționez că Sfântul Efrem m-am ajutat și în luna decembrie a anului trecut la un examen care era foarte important pentru mine. M-a ajutat chiar dacă nu am reușit să-mi împlinesc făgăduința făcută către el și către Maica Domnului.

Îi rog să mă ajute să pot să mă țin de cuvânt și să îmi îndeplinesc promisiunea făcută. Le sunt foarte recunoscătoare amândurora, atât Maicii Domnului cât și Sfântului Părinte Efrem cel Nou pentru ajutorul nemeritat pe care l-am primit și pentru dragostea lor.

Rugăciunile izvorâte din adâncul inimii niciodată nu rămân fără răspuns, nici de la Maica Domnului, nici de la Sfântul Efrem cel Nou, și cu atât mai puțin de la Dumnezeu.

Doamne ajută!

M.M., Zalău

Preluat de pe www.ajutorlaexamene.wordpress.com

Leave a comment